چگونه URL های خود را برای سئو، بهینه کنیم – بخش اول

بهینه سازی لینک url

چگونه URL های خود را برای سئو، بهینه کنیم

مقاله‌ای از searchenginejournal – این موضوع جای بحث زیادی دارد: URL های سازگار و مناسب با SEO. آیا باید شامل دسته بندی باشد یا نباشد؟ آیا URL باید تا حد امکان کوتاه باشد یا میتوان آنرا گسترده کرد؟ آیا باید شامل کلمات کلیدی باشد یا خیر؟ در این پست من کارهای انجام شده خود را در Yoast بروی URL های سازگار و مورد پسند SEO را توضیح خواهم داد و کمی توضیح خواهم داد که چرا فکر می کنیم که آن بهترین گزینه برای این لینک است. ابتدا، اجازه دهید بگویم که URL سازگار و مورد پسند SEO برای هر نوع وبسایت متفاوت است. در این مقاله من چند مورد را برای نشان دادن تفاوت مورد بحث و بررسی قرار خواهم داد.چند قانون کلی وجود دارد؛ اما به شدت شما را تشویق می کنم که به هنگام تنظیم ساختار URL خود بازدیدکنندگان را بخاطر داشته باشید.

قانونهای کلی برای URL سازگار و مورد پسند SEO

مهم نیست که چه وبسایتی دارید، چند قانون کلی وجود دارد که باید برای تمامی وبسایتها اعمال شود.

  • مهمترین چیزی که باید در ذهن داشته باشید این است که URL های شما باید متمرکز باشند. URL های خود را ایست واژه هایی مانند ‘a’, ‘of’, ‘the’ و غیره خالی کنید. در 99% موارد، چیزی به ارزش URL شما نمی افزایند. در صورت امکان از افعال نیز در URL خود استفاده نکنید. کلماتی مانند ‘are’ و ‘have’ برای مشخص کردن اینکه صفحه درمورد چه چیزی است در URL شما مورد نیاز نیستند.
  • طول URL شما واقعا مورد مهمی نیست.توصیه می کنیم که URL های خود را تا حد امکان کوتاه کنید. این بدان معنا نیست که Google تمایلی به داشتن URL های طولانی نیست، اما URL های کوتاهتر احتمالا متمرکز تر هستند. بخاطر داشته باشید که در URL خود از ساختار منطقی استفاد کنید، بطوری که Google کلمات کلیدی مورد استفاده در جستجو را پرررنگ می کند، حتی در URL:

سئوی لینک ها

  • این بخش نیز نشان میدهد که طول مورد مهمی نیست: Google نشان خواهد داد که آنها فکر می کنند چه چیزی برای بازدیدکننده مهم است. بخاطر داشته باشید که عناوین و توصیفات متا به 512 پیکسل کاهش یافته اند و URL شما نیز به همین ترتیب است.
  • از زیر خط استفاده نکنید، آنها کلمات را بهم متصل کرده و آنها را یکی می کنند.خطر تیره ترجیح داده می شود.

اینها قوانین کلی URL سازگار و مورد پسند SEO هستند. بهترین URL سازگار و مورد پسند SEO برای هر نوع وبسایت متفاوت است.

در بخش دوم مقاله، همراه ما باشید… چگونه URL های خود را برای سئو، بهینه کنیم – بخش دوم

منبع searchenginejournal

 

(11پست ها)

دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شده اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.