چگونه URL های خود را برای سئو، بهینه کنیم – بخش سوم

آموزش سئو، بخش سوم، URL های سازار برای سایت ها و وبلاگ های خبری

مقاله‌ای از searchenginejournal – در بخش دوم مقاله‌ی چگونه URL های خود را برای سئو، بهینه کنیم، به بررسی URL های سازگار با سئو و مناسب برای سایت‌های شرکتی و فروشگاه‌های اینترنتی پرداختیم. در این مقاله که بخش پایانی نیز می‌باشد، به بررسی URL های سازگار با سئو و مناسب برای سایت‌ها و وبلاگ‌های خبری می پردازیم.

URL سازگار و مورد پسند SEO برای وبلاگ یا سایت خبری شما

اگر وبسایت شما یک وبلاگ یا سایت خبری است، روشهایی برای ایجاد URL وجود دارد. اجازه دهید اینها را بطور جداگانه مورد بررسی قرار دهیم:

اگر سایت شما بطور کلی از انسجام قوی برخوردار است، شما میتوانید تمرکز بروی عنوان پست وعنوان پست تنها برای URL سازگار و مورد پسند SEO را در نظر بگیرید.انسجام موضوع اصلی وبسایت شما را در گوگل نشان خواهد داد، بنابراین نیازی به اضافه کردن آن در URL نیست.

اگر وبسایت شما یک وبسایت خبری باشد و شما در حال نوشتن موضوعات مختلفی هستید،اضافه کردن موضوع (برای مثال نام دسته بندی) موضوع صفحه را روشن تر خواهد کرد. این کمی شبیه به چیزی است که در بالا در URL سازگار و مورد پسند SEO برای فروشگاه شما توضیح داده شد.

اگر وبسایت شما شامل اخبار روزانه و اخبار مربوط به یک تاریخ است،مطمئن شوید که آن تاریخ را در URL نیز گنجانیده اید. اگر کسی به دنبال آخرین اخبار درمورد محصولات اپل باشد، تاریخ URL نشان خواهد داد که آیا آن صفحه در مورد آیفون آن سال است یا نه.

توصیه من: از تاریخ تنها در صورتیکه مهم باشد در URL استفاده کنید.

دستورالعمل های فنی اخبار گوگل به وضوح بیان می کنند که:

مطمئن شوید که ما تنها مقالات جدید را ارائه میدهیم، لطفا مطمئن شوید که URL های شما برای حداقل 3 رقم منحصربفرد و دائمی هستند. اگر به هر دلیلی نمیخواهید که تاریخ را URL مقاله خبر خود قرار دهید، میتوانید برای پست و همچنین برای پوشش این امر ID را اضافه کنید. بیاد داشته باشید که اخبار گوگل تنها برای اخباری است که برای جهان مهمند، که برای اکثر اخبار شرکت اعمال نمی شوند.

(11پست ها)

دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شده اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.