چگونه URL های خود را برای سئو، بهینه کنیم – بخش دوم

آموزش سئو، بخش دوم، سئوی سایت های شرکتی و فروشگاه های اینترنتی

مقاله‌ای از searchenginejournal – در بخش اول مقاله‌ی چگونه URL های خود را برای سئو، بهینه کنیم، به بررسی قوانین کلی URL سازگار و مورد پسند SEO پرداختیم، در صورتی که آن‌را مطالعه نکرده‌اید حتما در اینجا آن را مطالعه کنید. در ادامه با بخش دوم مقاله همراه شما هستیم.

URL سازگار و مورد پسند SEO برای وبسایت شرکت شما

اگر وبسایت شما شامل اطلاعاتی درباره شرکت و یا خدمات شما است، و اساسا اینطور است، تعداد صفحات شما مهم نیست، من با کوتاهترین URL ممکن شروع خواهم کرد.

http://example.com/contact/

http://example.com/about-us/

 

URL سازگار و مورد پسند SEO برای فروشگاه اینترنتی شما

اگر وبسایت شما یک فروشگاه اینترنتی است، دو راه برای شروع آن وجود دارد:

http://example.com/product-name/

http://example.com/category-name/product-name/

برخی از سیستم های مدیریت محتوا ( مانند Magento) هر دو را ایجاد میکند. در این مورد از rel = متعارف برای اشاره به گوگل در مورد چیزیکه میخواهید در گوگل ثبت شوداستفاده کنید. سوال باقیمانده این است که کدام ساختار URL استفاده شود. در این مورد URL سازگار و مورد پسند SEO نیز URLهای کمک کننده برای بازدیدکننده شما خواهند بود. اگر فروشگاه شما شامل دسته بندی هایی است که زندگی بازدید کننده شما ا ساده تر می کند، تمام این دسته ها با تمامی ابزارها در URL خود بگنجانید. به این ترتیب URL شما،نشانگر صفحات و منو به بازدید کننده یادآوری خواهد کرد که آنها در وبسایت شما در کجا قرار دارند.

 

http://example.com/birds/crane

http://example.com/equipment/crane

ببینید منظورم چیست؟

برای خود در مورد اینکه آیا دسته بندیهای شما به ارزش محصول و URL اضافه خواهد کرد تصمیم گیری کنید.اگر چنین است،برای SEO نیز گنجانیدن دسته بهتر است، دسته بندی و محصول بسیار بهم مرتبط هستند.
در بخش سوم و نهایی مقاله، همراه ما باشید… چگونه URL های خود را برای سئو، بهینه کنیم – بخش سوم

منبع searchenginejournal

(11پست ها)

دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شده اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.