5 دیدگاه راهبردی برای ساختن لینک‌های پایدار – بخش چهارم

5 دیدگاه راهبردی برای ساختن لینک‌های پایدار - بخش چهارم

مقاله‌ای از searchenginejournal – در بخش سوم مقاله‌ی 5 دیدگاه راهبردی برای ساختن لینک‌های پایدار ،جهت بهبود سئوی سایت ، به بررسی 2 مورد از 5 دیدگاه موضوع بک‌ لینک‌ها پرداختیم، در صورتی که آن‌را مطالعه نکرده‌اید حتما در اینجا آن را مطالعه کنید. در ادامه با بخش سوم مقاله همراه شما هستیم.

هنگام لینک سازی باید به چیزهایی توجه کنم؟

برای بحث در مورد لینک سازی پیوسته کلاه سفید – در مقابل سئوی سیاه – ، قصد داریم به لینک‌های سرمقاله طبیعی و لینک سازی دستی (یا توسعه‏‌ای) اشاره کنم. موارد ذیل، مجموعه‏‌ای از روش‌های آزمایش شده هستند که به عوامل اصلی الگوریتم رتبه بندی می‌پردازند، که به پنج بینش اساسی تقسیم می‌شوند:

1. مرتبط باقی بمانید این مورد در بخش دوم مقاله به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت

2. چشمتان به اعداد باشد این مورد در بخش سوم مقاله به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت

3. هرگز در کیفیت کوتاهی نکنید این مورد در بخش سوم مقاله به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت

4. توسعه با احتیاط

* هر زمانی‌که یک وب سایت شما را لینک کند، رتبه اعتماد – یک امتیاز – به صفحه شما ارسال می‌شود. میزان ارسال رتبه اعتماد به اطمینان سایت لینک بستگی دارد.

* خرید یا فروش لینک یا کشیدن هر نوع طرح لینکی به قصد دستکاری رتبه بندی صفحه قبیح شمرده می‌شود. بخصوص گوگل به وب مسترها درباره طرح‌های – خرید و فروش – لینک هشدار می‌دهد که اثر منفی بر رتبه بندی موارد ذیل دارند:

  • خرید یا فروش لینکهایی که از رتبه صفحه (پیج رَنک) میگذرند.
  • مبادلات لینکی شدید (لینک به من و لینک من به شما) یا صفحات لینکی دوستان به خاطر لینک متقابل
  • بازاریابی مقالات مقیاس بالا یا تبلیعات پست مهمان با لنگر لینک‌های متنی غنی از کلمات.
  • استفاده از برنامه های اتوماتیکی یا خدمات برای ایجاد لینک به سایت شما.

* پستهای مهمان یک روش عالی برای جمع آوری لینک‌ها هستند چون آنها هم به شما و هم به ناشران سود می‌رسانند که میزبان پست شما هستند. مادامی‌که شما، لینک‌تان را متنی کرده‌اید و از پرکردن پست هایتان با لینک‌ها و کلمات کلیدی اجتناب می‌کنید پست مهمان برای دستیابی به تکانه در SERP مفید هستند. به هر حال از مبادله لینک‌های زیاد اجتناب کنید زیرا این عمل، کاری برای دستکاری الگوریتم رتبه بندی گوگل تلقی می‌شود. ( و مجازات در پی دارد. )

* لینک‌های اسپانسر (تحت حمایت مالی) بخصوص زمانی‌که آنها با توصیفاتی همچون “لینک پولی” یا “لینک اسپانسری” نشان داده می‌شوند ممکن است به نتایج بک لینک آسیب بزنند. بعلاوه کلماتی که برای لینک‌های متنی در صفحات منبع استفاده می‌شوند علامت مهمی هستند. از این متن‌ها، گوگل موضوعات صفحات شما را استنتاج میکند- 10000 لینک به صفحه شما، صفحه شما را در SERP بالا نمی‌برد اگر بیشتر لینک‌ها در بازبینی‌های مخرب حاصل از منابع مورد اعتماد بوجود آمده باشند.

* داشتن لینک‌ها در هر صفحه از وب سایت که به همان صفحه در وب سایت شما اشاره میکند صفحه مورد درخواست شما بالا نمی‌برد. تاجایی‌که به گوگل مربوط است،  – کلیه‌ی – لینک‌های یک سایت در یک لینک فشرده میشوند.

ادامه دارد.
منبع searchenginejournal

(11پست ها)

دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شده اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.