5 دیدگاه راهبردی برای ساختن لینک‌های پایدار – بخش اول

5 دیدگاه راهبردی برای ساختن لینک‌های پایدار - بخش اول

مقاله‌ای از searchenginejournal – در هسته “بهینه‏ سازی موتور جستجو”[i] (SEO)حقیقتی نهفته است که این حوزه را پیش می‌‏راند اززمانی‌که اولین وب سایت‌ها به “صفحه نتایج موتور جستجو”[ii] (SERP) برخورد میکنند: مهم‌ترین جریان دیجیتالی، “پدیداری – در معرض دید بودن-” است.

همه کارهای انجامی متخصصان سئو، در نهایت به درخشان‏‌ترین چراغ‌ها در وبسایت‌های مشتریان و کارفرمایان هدایت می‌شود. صادقانه میگویم بیشتر افراد دوست دارند بالاترین رتبه در SERP را بدست بیاورند که به صنعت‏شان مربوط می‌شود.

متخصصان سئو موافقند که هیچ دو کسب و کاری را پیدا نمی کنید که با یک روش به بالاترینSERP دست یافته باشند، این جمله بدین معنی است که هیچ دستورالعمل قطعی برای موفقیت سئو وجود ندارند. به هر حال، بیشتر داستان های موفق سئو، بر محور لینک سازی هستند و تا حدودی از همان سناریوی اصلی تبعیت می کنند.

شما با محصول یا خدمات منحصر به فرد شروع می کنید، و یک وب سایت برای نمایش و پشتیبانی آن ها ایجاد میکنید. رقیبان را مطالعه می کنید، تحقیقی را از طریق کلمات کلیدی ترتیب می دهید و در مورد چیزی تصمیم میگیرد که SERP بیشترین نمونه‏های مرتبط را می آورد. براساس این تحقیق و راهبردهای متنی صحیح می توانید محتوا با کیفیت اضافی برای جلب توجه صنایع منتشر کنید که شامل مفاهیم حاصل از بینش –دیدگاه- جدید، بهبود خدمات موجود در بازار، و مصاحبه با کارشناسان می شود. لیست متن کیفیت ساختاریافته به شما در ساخت پروفایل طبیعی لینک های هم مرز (inbound link) کمک میکند.لینک سازی به همراه بهینه سازی صفحه ای و حضور رسانه جمعی قابل لینک به شما امکان بالا رفتن به بالای SERP را فراهم میسازد.

چرا بک لینک‌ها[iii]اینقدر مهم هستند؟

وقتی در مورد کسب و کارتان بدون تعامل با دیگر وب سایتهای تا حدودی پیش رفتید، درمی‏یابید که پیوندسازی مهم است چون آن مهمترین عاملی در نحوه رتبه بندی صفحات وب با موتورهای جستجو است. گوگل ذکر میکند که به طور کلی، وب مسترها میتوانند رتبه سایتشان را با افزایش تعداد سایتهای باکیفیت بهبود دهند که به دیگر صفحات لینک میخورد.

وب سایتها با لینکهای هم مرز پرکیفیت و پروفایل لینک طبیعی بدون هیچ ردیاب از بک لینک غیرطبیعی و اجباری، شانس رتبه بندی بهتری در جستجوی گوگل دارند و تقریبا هیچ چیزی را به خطر نمیاندازد هنگامیکه به روزرسانی الگوریتم گوگل بالا میرود.

در بخش دوم مقاله، همراه ما باشید… چگونه URL های خود را برای سئو، بهینه کنیم – بخش دوم

منبع searchenginejournal


پانوشت:

[i] – search engine optimization (SEO)

[ii]– search engine results pages (SERPs)

[iii]بک لینک به شما کمک میکند که اطلاعات خود را در دیگر سایت ها بررسی و ارزیابی کنید

(11پست ها)

دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شده اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.